Etiquetes

dissabte, 5 de novembre del 2011

Comunicació digital

Avui a la classe de COED hem parlat de la Comunicació digital.

Per començar hem vist un vídeo de Guillermo Orozco des de la Universitat de Mèxic. Aquest parla de l’educació en comunicació digital.

Edu3.cat





D'aquest vídeo hem extret un seguit de idees, com per exemple que l’educació dels mitjans de comunicació no es pot aprendre partint d’un sol actor, sinó que han d’actuar varis, dels quals els més importants son: la família i l’escola.
El que aprenem a casa respecte al contacte amb les pantalles (noves tecnologies digitals) estarà reflectit després més tard a l’escola, per això es considera que és important tenir un primer contacte amb aquestes per tal de després a l’escola assumir-ho tot millor.
Encara que tinguem contacte a casa, Guillermo Orozco també ens diu que amb l’autodidactisme podem avançar coneixements però que també requereix tenir contacte directe amb els professionals.
En els temps d’ara se’ns demana que siguem usuaris competents i que sapiguem reaccionar davant de les noves tecnologies digitals per tal de poder incorporar aquestes noves competències digitals a l’aula.
A vegades atribuïm la comunicació digital a l’entreteniment, però no només l’hem de fer servir per això sinó que és necessari arribar a ser competent amb aquestes competències.

A continuació parlaré dels anuncis de televisió:

-Són el mitjà de comunicació per excel·lència.
-En els anuncis acostumen a tenir una introducció i un final important.
-Fan ús dels missatges subliminals.
-Juguen amb els sentiments de les persones.
Aquests són alguns dels trets que ajuden a fer que un anunci sigui més atractiu i per tant que agradi al públic:
                -Tractament de la llum
                -Música
                -Accions
                -Ritme
                -Ús de la càmera
                -Veu
               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada